nedelja, 13. marec 2011

Ena za čez vikend

A: Lahko probava za foro se 20 let ne slišat
pa pol butneva en hologramski pogovor
pa da vidva, kolk se ujameva;)
Or we could just grab a beer next Wednesday;)
 x:  zakaj točno sreda? :)
 me:  I like wednesdays
It's not a Monday, not Friday, caught up in the middle, jumping on the rhythm ..
;)
x ja sj vem, ta spodobni prjatli pridejo na vrsto sred tedna
razuzdanke pa za vikend

 me:  ta vikend sem se z eno prou gajstno matral
je imela kar nabrušen jezik, takorekoč!
Pa pihala je, pa cvilla, ... matr, baba in pol!
Da ti da stvari na pol!
 x:  sam da zob ne uporabla, pa je all good
 me:  Ta je bla TOČNO take sorte, k uporabla zobe
Sam sem to tud hotu
Mi je všeč, k to delam, da uporablja zobe.
Ene parkrat mi je še oči pomagu držat, da je lohka ona svoje opravla.
x hey, i'm not judging
 me:  Now you can
;)
(Sej veš, da govoriva o motorki, ne?
:)
x ja, njen priimek se rima na motorko, sej vem

Ni komentarjev: