četrtek, 22. november 2007

NAOMI KLINE no logo oz. boycott DAN POTROŠNITVA

Čedalje več ljudi ugotavlja, da je POTROŠNIŠTVO preseglo vse meje.

V poštne nabiralnike dobivamo oglase, ko se vozimo po cesti vidimo le oglase, ni medija brez oglasa, v mestih so oglasi na vsakem koraku,.. skratka, BOMBANDIRANI smo z oglasnimi sporočili. Vse z namenom, da nam bodo podjetja končno omogočila izdelek, ki nam bo prinesel "dolgoročno srečo". Le izdelek ali dva ali tri rabimo in bomo srečni na veke vekov, kako prijazna so podjetja.


Seveda mi temu nasedemo, dopustimo da oglaševalska industrija razmišlja namesto nas in kupujemo čedalje več in več, po večini stvari, ki jih čez 1 mesec ne rabimo več! Na ta račun pa izginevajo gozdovi, število rib se zmanjšuje, tretji svet dela za preživetje, onesnaženost se veča, naravni viri se drastično kršijo, podjetja kruto tekmujejo med seboj za tržni delež, tudi na račun domače delovne sile in umazanega marketinga.

Kontrast:
Tomo Križnar - Nube

A mi nekako ne vidimo te POVEZAVE, ne znamo povezat vseh teh dogodkov, smo le nemočna lutka v rokah oglaševalske industrije. V resnici pa je to omogočeno zgolj zaradi nas samih, v resnici pa mi držimo ves ta sistem po konci. Mi smo tisti, ki to dopuščamo, vsak posameznik zase. ... Se še spomnite sporočila Bratovsščine sinjega galeba, Malega princa, ... in podobnih?

Nakupuj manj, ŽIVI več
-Eden od sloganov akcije.
Upam da nam počasi postaja jasno, da nam ti izdelki, pa naj si bodo kakršni koli že, ne bodo prinesli trajnega zadovoljstva, trajne sreče. Da bomo ravno tako živeli, kot sedaj, z ali brez določenega izdelka.


sobota, 24. november 2007
Če se vsega tega vsaj približno zavedate, potem vas pozivam k akciji DAN BREZ NAKUPOV ali Buy nothing day, ki že 15 let poteka po svetu, sedaj že v 65ih državah, v Sloveniji prvič leta 2004. Letos bo akcija potekala 24. novembra in upajmo, da bo vsaj toliko odmevna, kot takrat, ko smo izključili luči za 5 minut. Se še spomnite?

Kako sodelujem? Sodelujete tako, da v soboto, 24. novembra 2007, NIČ NE KUPITE, da se ta dan vzdržite vsakršnih nakupov, vseh 24 ur.


Namen? To je dan, ko lahko pošljemo jasno sporočilo, da nam le ni vseeno, kaj se s svetom dogaja, to je dan, ko lahko pokažemo, da se znamo združit, to je dan, ko lahko z malo gesto prispevamo velik korak k boljšemu svetu.
Naj bo torej 24. november dan, ko ne bomo ničesar kupili. Prav ničesar, en dan. Se lahko vzdržimo?
* Uradna Stran - adbuster.org
* prvič zasledil na POZITIVKE.NET

Argumenti, kot so: "Nas je premalo" VS "moč interneta":
1. Predpostavimo, da nas začne le 10, in vsak pošlje 100tim ljudem, je že 1000 ljudi obveščenih.
2. Vsakemu od prvotnih 10ih uspe, da le 10% ljudi pošlje, je to 10*10=100 novih pošiljateljev. Torej novih 10,000 obveščenih ljudi, skupaj okoli 11,000.
3. 100 pošiljateljev doseže 10,000 ljudi, 10% uspešnost, dobimo 1000 novih pošiljateljev. Tej dosežejo 100,000 novih ljudi, skupno že okoli 111,000.
4. Še en korak ponovimo in smo čez milijon.


JAZ SEM ZA!
In vse to, my dears, connects nicely with - global ... things. Kajti: Ko bi vsaj vsi na svetu razmišljali indijansko. Wikipedia: Cree prophecy.

Ni komentarjev: