torek, 3. junij 2008

Indy!

Oh, well ... v četrto gre rado, pravijo? Ja, če bi šel Rado v četrto ali pa v mestno četrt, bi še šlo, ampak tokrat ga je po mojem mnenju Spielberg malce mimo udaril. Saj film ni slab in dobro nadaljuje tradicijo sage (?) dr. Jonesa, ampak - nekajkrat pa je le pretiraval.
INDY!
Predvsem so mi kot nekomu, ki mu je malce bližje narava, šle na živce nerealistično prikazane živali - zopet s podcenjevalnim odnosom. (Ok, roko na srce - ostalih kraljestev oz. phyla oz. carstev itak niso upoštevali - ampak zakaj bi jih? Saj so bila prisotna povsod;) V totalni številčni premoči ...INDY!

4 komentarji:

glista pravi ...

wow, po imenu bloga sem pomisnla, da bi to lohk biu ti....in kliknem, pa berem tvoj opis, biologija pa hp sam še potrjuje moje sumničenje, pa gledam slikco pa mi ni nč jasn....ampak zdej vem da si ti (od kdaj maš tok dolge lase?)! nč, te grem mau brat, fajn bodi, pa poljubčki iz španije!

Aljo pravi ...

Men pa ne gre skupaj "glista" in Španija ... Na blogu/strani nimaš nilč napisano o sebi - ali se mi samo tako zdi?
Kakorkoli - hvala za komentar, bom premislil o spreminjaju slikice, glede na to, da nimam več dolgih las;)
Neža? Katarina?

glista pravi ...

ne neža, ne katarina.... :)
drgač pa je na mojem blogu itak VSE sam o meni.... ;)

Aljo pravi ...

Pejt spat, Anja!;)