torek, 13. januar 2009

Kam bi pa vi radi odšli in morda tam ostali?

Vsak od nas ... ali pa se vsaj tako zdi (ko je ura po polnoči;) ima nek kraj, za katerega verjame, da je nekako .. njegov, svet zanj/-o. Da se malce jasneje izrazim: kraj, kamor bi rad šel in za katerega je v močnih dvomih, da ne bi morda tam celo ostal. (Dvojno zanikanje, Slovenija moja doma, yeah!)

Milo se mi je storilo pri srcu (in zdaj se mi bo še šampon, ko tole pišem), ko sem poslušal in gledal enega prejšnjih postov o levjem kralju (This land) - me namreč vedno spomni na Afriko (gee, I wonder why?). Kot nekakšno slonje pokopališče. Ma ne, to ne, ker želim umreti čez 101 ob sončnem zahodu nekje drugje (not telling:). Bolj recimo, me Afrika privlači kot dežela, kjer bi rad delal, živel. Tako, med "lokalci". (Ki nosijo Nike zgulene superge in Adddidass hlače iz 90-ih).

In vi? A bi? A si/ste? Egipt ima že kljukico pri meni, a to je malodane Arabski svet, skorajda nima veze z Afriko, če izvzamem pokrajino Nubijo (?) na skrajnem jugu, od koder se Nambiske (?) peščine res lepega peska razprostirajo do Sudana ...

Skrbijo me edinole lepi sončni zahodi.. In iskreni nasmehi .. ter živi ljudje, igrivi otroci, onesnažena in kristalno čista voda, ..., zvoki živali ponoči, nosorogi, Serengeti, Nairobi, Kilimanjaro, kotlina Kongo, Slonokoščena, vonj jasmina, kolibriji, sloni in levi, domorodci, ki še lovijo z loki in pojejo .. in plešejo. Ter ploskajo, predvsem ploskajo in bobnajo ...

To me resnično skrbi.
Pa ne zato, ker zaradi zgornjih besed tja ne bi šel - ne, zato, ker se zaradi njih od tam ne bi več vrnil. ;)

Feel free to comment - Komentiraj, bitte;)

1 komentar:

glista pravi ...

če te zanima kakšna dobra knjiga o afriki priporočam Sonjo Porle. sej mogoče poznaš, mogoče pa ne ;)