četrtek, 1. januar 2009

Mail neznanemu prijatelju

Hej!

Sklepam, da sva se vseeno slišala v zadnjih dneh (meni so se noči zlile z dnevi in dnevi med seboj spojili v neverjetne objeme in res ne vem, kje je bilo kaj ...)

Jah, tudi jaz slutim, da bom letos še (2009) veliko šetkal po mestu.
Sam ... in z razpokami na zunanji strani ovoja od srca, ki pa še vseeno bolijo.
Morda se pa vmes srečava kdaj.

Dobro, da imam vsaj eno stvar fiksno, ki me pomirja - telovadba 2 na teden.
Vse ostalo je tolk v luftu, ej, matr vola, ej!

Nič, danes nisem ravno najboljše volje oz. sem bil do nekega trenutka.
Pa sem preveč utrujen za branje Lorda, se mi res ne ljubi ...
na tv. .. film gledat mi tudi ni. Streljal bi aliene v špilu za komp, pa ne dela, iz neznanih razlogov, bah!

Jaz se vdajam noči. Spet.
Prekleto srce. In "nespečnost".
Še dobro, da je svet izumil akohol in da ga je še vedno kaj najti po novem letu.

Ni komentarjev: