torek, 24. november 2009

Ljubezen gre skozi želodec

"Ljubezen gre skozi želodec, pravijo." Kolikokrat smo to že slišali?
  Pa zdaj ne vem, ali sem jaz bolj počasen (oz. ne razmišljam kot ostali) ali pa ljudje to tako napačno predstavljajo in razumejo, da se skvari podoba o reklu, rečenici ali frazi. Dobro, obstaja tudi tretja možnost, da vsi vedo, kako je prav, ampak da se hecajo, češ, da gre za hrano. Talk for the babies, so to speak.
  Tako kot, vzemimo na primer, rek "v tretje gre Rado." Kam gre Rado? No, ampak res - vsi si predstavljajo, ponavadi vsaj tako izpade, da ljudje rečejo kot nekaj, kar nočeš, da se zgodi - češ, "ne izzivaj usode, če ne se bo nekaj zgodilo". Eeeeee, ravno obratno je: "v tretje se rado posreči" je mišljeno. (Vsaj tako mi je nek modrec enkrat razložil. Srečal sem ga visoko v gorah in imel je dolgo brado ... pa par slavistov mi je že to reklo, that's why.) Tako recimo, če mečeš laso na štor na drugi strani potoka (ok, morda slab primer ... ne vem za vas, ampak jaz to počnem vsako sredo in soboto, včasih pa še prvi ponedeljek v torku) in ti dvakrat ne rata, se reče: "V tretje gre Rado" in laso, kakopak, z imenom Rado, se zadrgne okoli štora. Jeeee!
  In ljubezen?
  "Lovaah! A trechearous thing!" (Davy Jones, Pirates of the Carribbean) Jah, ljubezen gre skozi želodec se mi je šele ravnokar pokazala v pravi luči (pa ne zato, ker bi jo čutil, sem pa razmišljal tako, malo jezikoslovno). Po mojem pomeni, da če je prava ljubezen, potem jo zagotovo čutiš tudi v želodcu - saj veste: metuljčki. Iiiiiiii. Ja, ok, calm down. Kajti tako močnih kemičnih reakcij, izgube spomina, spremembe metabolizma, povečana stopnja bazalnega metabolizma, hormoni levo in desnogor, svašta se dogaja in najmanj, kar je, je, da jo lahko/bi jo morali, če je prava, čutiti tam spodaj.

Ne, malce višje sem mislil. V želodcu, vi pokvarjenci.

Ni komentarjev: