torek, 26. junij 2007

A lahko pristaneš ... med dvema časovnima območjema?


Sliši se sicer kot en naslov kakega članka v ŽIT-u (življenju in tehniki), v rubriki ZF ...
Ampak ni. (Hm, zanimivo - sem odprl eno staro ŽIT, da bi pogledal naslov rubrike, ker sem pozabil, pa vidim tale začetek stavka: "Tukaj je čas še v tekočem stanju," je pojasnil peklenšček. Zanimivo ...

No, da se vrnem nazaj na prvotno stvar: prijatelj, kolega/so-študent biologije, je šel te dni, natančneje včeraj v Indonezijo ... Oz. je šel že drugič v dveh dneh .. prvič je šel namrech v nedeljo - ker je bil iskreno prepričan, da ima let pach v nedeljo.
No ... ko sem pogledal njegov blog o indoneziji, se mi je utrnila zabavna misel: kaj, če bi se zmotil v datumu prihoda? Medtem, ko bi letel? A vesh, da bi enostavno zafrknil in bi mislil, da bo/je priletel včeraj --- in potem sploh nikoli ne bi pristal?!

Lol - hecka;) :pirate:

Slika je sicer intelektualna in sicer še kaka last Zvoneta Šeruge, natančneje se nahaja med ostalimi superlepimi ...

1 komentar:

klemenix pravi ...

Oj sošolec!

Nism vedu, da pišeš blog! No, pohvalno;) Se vidmo kej na faksu (al pa po moje tud ne, kr sm čist zabluziu=)

Lp