ponedeljek, 25. junij 2007

Resnično ... N'uobliez jamais

Ja ... svetovno obchestvo je dočakalo (o, lej, še č-ji so lahko) novo grožnjo - moj blog.
Kot da ni bilo dovolj to, da je bil v Mehiki leta 1985 (ja, rojstno leto mene .... in še 300.000 drugih) potres .. neeeee - jaz si moram ustvariti tudi blog!

Ja - tukaj boste nekako lahko prebrali vse. Od mene, sebe, do odsevov družbe, vadili slovnico in leporečje, saj me vsake kvatre prime in prav lepo po domache inu slikovito slovensku pifhem.
Seveda verjetno sledijo tudi izpadi tipa oh, my god - my goodness my Guinness! torej nekako trenutki slave in povelichevanja angleškega jezika.

Sicer pa bo tole nekako uporabno tudi za (in sedaj razmišljam naglas - no, sej me itak ne morte slišat) objavit morebitne slike s škotske --- v kolikor jih bova z Blažem lahko uploadala;)

To je zaenkrat vse, se sluhamo.

Ni komentarjev: