petek, 28. november 2008

Regina Spektor, generacija 2000/2004 in "Us"

Včeraj je bila žurka generacije 2000/2004, prav fletno.
Vsi smo se strinjali, da je prav nespodobno, da smo že 5 let čez maturo in da nekako ni pošteno, ker smo ... res da, povečini že na koncu faksa, velika manjšina že v službah, ... še vedno - ali pa se vsaj počutimo - stare 17, 18, 19 let.

Zakaj Regina Spektor? Ker je par njenih komadov totalno norih in ker smo se včeraj videli s sošolkami (in 2mi sošolci .. don't ask), med njimi tudi Anjo (njen blog, poln skromnosti), ki me je pred dobrim polletjem navdušila Zanjo. (Regino, kakopak.)
(Pa NE ME LOVIT za njene besede, ker res, mi je ravno do ... Kosova;) Em ja, enkrat me vprašaj, dragi bralec/bralka, akoravno me že poznaš, od kje pride ta izraz, ta fraza "ravno do Kosova";)) Je kar fletna, se strinjam, ja. (wink wink, nudge nudge)

I give yooh: Regina Sssspekkkttttorrrrr wuuuuuaaaah;)

Ni komentarjev: