torek, 12. januar 2010

Denar: A trilogy in five parts

Part 2
Ravno sem bil na blogu kolegice (smejala se boš, vem(;), ki ima res hud blog - no, vsaj meni je všeč njen prikupno donssmjeznanasvetinpustmenamirampaksejlajfjekrkul način pisanja. (Ta naša Nina)
To je direkten odgovor na njen post.

Taborniki s(m)o zakon! (;

Glede denarja ... eppur si muove je reku en.

Jaz pa mislim, da objemi vrtijo svet. In ljubezen;) Lol. Ampak na koncu je itak vse fizika oz. matematika. Ta je pa itak na hoh nivoju spet sam filozofija. Filozofija pomeni pa ljubiti modrost. Pa smo naokoli.

Dnar je zato, da se ga porabi. So pa tle morda pomembni časovni okvirji.
Ha! Hecno - zdaj sem se spomnil - "dnar je zato, da se ga porabi" je stalno govoril moj best frend ... pa ga ma zdej ... ene 200x več denarja kot jaz. Dejansko. Nisem napisal kar tako 200 x. No, jaz sem pa po drugi strani govoril, da je pa vseen fajn šparat.
In evo me: spet "šparam": za benz, za tatu (;, za Jamboree ...

Zakaj so taborniki brezplačni? I could be a billionaire by now. Eh, I am - in the ways of the old and wise. (I've got friends.)
A ni nekaj takega: nekdo, ki ima vse, si želi samo nečesa. In tisti, ki ima enega dobrega prijatelja, ima vse.

Zdej se pa pejt ekonomijo! ;)

1 komentar:

Nina pravi ...

donssmjeznanasvetinpustmenamirampaksejlajfjekrkul

:)

se pa strinjam, da si bogat lahko tud, če nimaš denarja.