nedelja, 31. januar 2010

Imenovati se Aljo

Matr sem nepoboljšljiv primer: namesto, da bi se učil ... hodim na taborniške akcije (to itak vsi, ane;) ... ampak namesto, da bi pol delal, ko pridem domov, pomagam svojmu vodniku ene naloge pisat ... in namesto, da bi pisal naloge, mu grem pisat mail, v katerem se mu zahvalim (z malo sreče bo objavljen v Taboru, ker sem pol cel člank naredu iz tega;) za vse, kar nam je dal in kar sem zaradi njega postal in doživel pri tabornikih. (Pisal sem zato, ker je dopisal, da nej ne zgublam časa za njegove neumnosti ... pihhh! Pa besedo sem dal!)
  ... in namesto, da bi POL napisal to do konca, šel pisat une njegove naloge in pol se čimprej šel naprej učit, ... no, jaz se vmes spomnim celega eseja, ki bi ga in ga bom povedal na naslednjem srečanju vodnikov za Jamboree ;) (hočeš slišat ?;) In če že, lah sam eni osebi naprej pošlješ ... Maši . Ona tudi sam eni ... pa da vidmo, a pride naokrog do jeseni;))) hec:)
  no, pol tist napišem in ne, da bi [OPROSTI, KER JE TAKO DOLGO VSE SKUPAJ, BI LAHK NAREDU OBJAVO NA BLOGU IN TI DAL SAM LINK - hm, ideja] do konca napisal samo vodniku, ne, kot že rečeno, naredim iz tistega članek, ga pošljem na revijo tabor.
  Vidim na mailu, da mam dve novi FB inbox sporočili ... eno je od angleža, starega znanca, s katerim smo delali v angliji in k sem ga vabil, da pride s svojo ženo (!, iz Češke!) mal sem, bordat in to ... no, njemu napišem na FB, da ni pene, da bomo že stisnil vse, da lahko jima zrihtam destinacije in spanje in vse ... in to kljub temu, da mam vikend ČIST zabookiran (ned zvečer impro tekma, iz sobote na nedeljo [to morm še spremenit iz petka na soboto] so Čaplje Zlet reunion, v petek je taborniški pikado + na en kofe k bivšemu sošolcu in njegovi punci, k sta se selila v Lj sem se povabu ... aaaarghhh in
  še zdaj, namesto, da bi šel končno naprej delat tiste naloge, ker grem čez urco in pol (oz. prej) k enim sorodnikom na obisk, zvečer je pa tekma za impro ... ne, namesto, da bi samo tisto naredil, ... pišem tebi sporočilo. In pol, ker je predolgo, še post na blogu ... namesto ene stvari ... grem jaz vse to vmes delat. Adijo pamet.

Ampak - sem pa relatively at peace with the world. And that's GOTTA count for something, right?
        Right?
  Helllooou?   ...         Anybody there? ... :)

Ni komentarjev: