ponedeljek, 8. september 2008

Chan Chan - Compay segundo, Buena Vista club Social, Cubismo ...

Medla svetloba ... prijetna okajenost ... plesalka ali Plesalka, ... punca, Punca ali punca ... (ja, ločim;) in ... ladies and gentleman: Chan Chan:


In še video verzija s slabšim zvokom:
.

http://www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g&feature=related

2 komentarja:

mankica pravi ...

Ja, Buena Vista Social Club so preprosto super. In Chan Chan je meni še vedno ena izmed najljubših pesmi. In verjetno tudi vedno bo ...
Dokumentarec sem gledala takoj ko ga je bilo mogoče dobiti na cd-ju, dvd-ju ... in si kupila original cd z glasbo, da sem lahko dan za dnem poslušala to krasno glasbo. Muzika ima dušo. Ljudje, ki jo igrajo, jo hkrati tudi živijo. In vedno, ko pridejo v Slovenijo, grem na njihov koncert. Pa čeprav jih mnogo med njimi ni več na tem svetu. A glasba živi naprej.

Aljo pravi ...

Music lives on ... the Sound ceated universe //J.R.R. Tolkien; First, there was the Lion /C.S.Lewis;
Duša sveta //Paulo Coelho, bog je Ljubezen ... oz. ljubezen je božanska //jaz ... in tako naprej.
Amala in Kamala bi znale pa kaj povedati o Karmi in Dharmi. Ali pa Victor oz. Genie. //učbenik za Sociologijo, 2. letnik.
Ali pa Naomi Kline in Noam C.; ali pa ... no, tudi Che, Mao in Duce in kar je podobnih imajo svojo zgodbo.
Vse je le eno in Kača, ki je pojedla slona. ;)
Un, k vse to razume, nej mi pa mail pošlje, pa bomo kakšno rekli.